Ik zie… een volle agenda

26 12 2010

Dat ik nu al weet dat ik zowel in februari als in juli op babybezoek ga – bij respectievelijk Arne & Leen en Maarten & Evi – , kan mijn agenda voor het nieuwe jaar al aanvaarden. Dat Thalia me echter nu al wil vastpinnen om in december 2012 te komen eten in wat dan een nieuw huis zou kunnen zijn, is wat minder handig, maar vooruit dan maar.

In 2016 zit nog een gaatje en in 2019 heb ik ook nog wat tijd, mochten er nog interessante voorstellen zijn.

Acties

Information

One response

27 12 2010
Deftige Dame Marie

Zo gaat dat als je wil eten bij de absolute top.
In El bulli moet je ook een jaar op voorhand reserveren.

Geef een reactie

