Oma kijkt tv

7 03 2011

Televisionele waarnemingen van Marie-Louise R. (78):

Wim Helsen, dat is toch zo’n mooie man zonder bril! En wat een formidabele acteur! En een mooie man!

De Kazakkendraaiers, dat is toch echt flauw, nog te flauw voor vtm zelfs, dat is iets voor vt4, vind ik.

Diene Jelle De Beule, ik vind dat zo een grappige kerel en die doet zijn werk zo goed, maar dat hij getrouwd is met die Sylvia van de Joepie, vind ik toch een teleurstelling, ik kan er niets aan doen.

En wat mijn andere grootmoeder graag ziet, las u hier al.

Acties

Information

2 responses

7 03 2011
lou

Groot gelijk heeft ze, alle drie boenk erop

11 03 2011
Filip

Ik ben – geheel en al terzijde – juist een boek aan het lezen over een oma met al even duidelijke standpunten over vanalles en nog wat en vooral over schoonmaken. ‘Het zat zo’ van Meir Shalev is een aanrader op het vlak van oma-literatuur.

Geef een reactie

