Vakantie is levensgevaarlijk.

8 08 2011

*** Grizzlybeer doodt toerist in Yosemite ***

*** Toeriste neergebliksemd in Grand Canyon ***

*** Meisje verdrinkt in Bulgaars zwembad ***

*** Toerist verdwijnt in blowhole op Maui ***

*** Toerist verongelukt in Pyreneeën ***

*** Jongen verdrinkt in Tunesisch zwembad ***

*** IJsbeer doodt toerist in Spitsbergen ***

*** Toerist komt om bij aardverschuiving in Nepal ***

*** Toeriste verdrinkt in Frans riviertje ***

*** Toerist valt in Canadese waterval ***

*** Ski-ongeval in Nieuw-Zeeland ***

Ik zou voor mijn eigen gemoedsrust beter wat minder stilstaan bij al deze tragedies – in Afrika sterven intussen 300 kinderen per dag – maar ik kan het niet helpen: ik vind deze noodlotsverhalen allemaal vreselijk. Ontspanning en zorgeloosheid slaan om in drama’s. Nog een geluk dat ik Het Laatste Nieuws niet lees, waarin al deze verhalen wellicht nog eens flink in de verf gezet worden.

Is het het gebrek aan zonneschijn dat me al in een winterse depressie doet belanden? Duidelijk nood aan wat zomerse nonsens…

Acties

Information

One response

20 08 2011
Margogogo

je kan je lijstje aanvullen met ***drama op Pukkelpop***

Geef een reactie

