Dat ene vakje

30 08 2011

Ziet u daar rechts in het midden dat ene lege vakje? Dat enige vakje dat getuigt van een gedrevenheid, bereidheid, opruimlust dat de andere vakjeseigenaars duidelijk ontberen? Dat veelbelovende vakje waar de ambitie van af spat en dat een vlekkeloos en geslaagd schooljaar lijkt te garanderen?

Dat is mijn vakje natuurlijk.

En er dan maar voor de eerlijkheid aan toevoegen dat er verder niet één dag in het schooljaar is dat de achterkant van mijn vakje zichtbaar is…

Acties

Information

5 responses

30 08 2011
Juf

wie heeft die sigaretten en aansteker in mijn vakje gelegd!?

30 08 2011
Veerle

Wacht eens even, links onder zie ik nog 2 lege vakjes. Die ben je vergeten vullen Sven ;-)

31 08 2011
Michel

ik zie daar nog 2 pakjes toetsen liggen… ik denk van Nino en ???

veel succes morgen,
Michel

31 08 2011
-R-

Nog steeds leeg?

31 08 2011
Aïda

Veel succes allen!

Geef een reactie

