Phenomenon

17 09 2011

Die nieuwe Muppetfilm die binnen enkele maanden verschijnt, zal wat mij betreft zeker en vast een schot in de roos zijn, nu er een heleboel nieuw talent zich mee gaan bemoeien is. Met tal van fascinerende en uitgekiende trailers, werd al een ingenieuze marketingcampagne op poten gezet. Ook de soundtrack – The Green Album –  belooft veel.

De clips van OK Go zijn altijd de moeite waard, als deze lichtjes geschifte groep dan ook nog eens de Muppet-intro onder handen neemt, krijg je een knallende samenwerking – met verwijzingen naar eerdere clips van OK Go trouwens.

Heerlijk, al deze aperitiefjes. De hoofdschotel wordt geserveerd tussen november en januari.

 

Acties

Information

7 responses

17 09 2011
Tom K

Op het eerste zicht lijkt men de oude chemie perfect gerecreëerd te hebben (‘I believe in you, and you’ – alleen Kermit kan overtuigend zo’n naïeve en melige uitspraken doen).
Ik kan alleen maar hopen dat een hele nieuwe generatie in de ban raakt van deze madness.

17 09 2011
Linda

Ziet er fantastisch uit!!

19 09 2011
Margogogo

Woehoe! Zeker een movie om naar uit te kijken! En de Matthias mee te nemen! He’ll love it!
(by the way…euh…SveNneken, waar blijven mijn gratis tickets voor hastalavista?) :-)

19 09 2011
SveN

Alle winnaars werden intussen persoonlijk verwittigd. En voor de duidelijkheid: het lot heeft bepaald wie won!

19 09 2011
HansDeZwans

Ik weet niet of de nieuwe generatie dit ook gaat waarderen. Ik heb er mijn twijfels over.

20 09 2011
Sven

Toch even gepolst in de klas (11-jarige) en de trailer laten zien. De meesten kenden de Muppets en waren ethousiast… Dus ik geef de nieuwe generatie fans nog niet op! :-)

8 11 2011

Geef een reactie

