Chocolademerde

24 12 2011

Ik vang mijn vakantie aan met een immense behoefte aan rust en me-time. De eerste uren van deze dag hielden daar echter geen rekening mee. Om acht uur startte mijn bovenbuur enige timmerwerken. De chocoladefondue – inclusief chocoladefontein – die gisterennamiddag mijn leerlingen een uur smulplezier bezorgde, dwong me daarna alweer naar school te gaan om de achtergebleven smurrie te gaan verwijderen (want dat kon er gisteren echt niet meer bij). Ik heb er dus al anderhalfuur schoonmaakwerk op zitten – zo’n chocoladefontein vraagt uiteindelijk meer reinigingswerk dan je er plezier aan hebt – en dus zou ik liefst van al nu enkele uren voor de televisie neerploffen, verdwalend in een film. Er moet echter alweer Kerstmis gevierd worden, dus dat verpozen stel ik nog maar enkele uren uit, tot ik aan die feestdis zit. En dan start ik morgen echt met luieren.

Alleszins een fijne Kerst voor u allen en aan alle leerkrachten een deugddoende vakantie!

Acties

Information

Geef een reactie

