Soms valt er niets te klagen.

2 02 2012
  • amper kou gehad vandaag.
  • 22 rapporten klaar voor de deadline. Dank aan mijn directeur om die deadline te vervroegen waardoor ik nu geen werk meer heb.
  • een deugddoende workshop gegeven op de onderwijzersopleiding en daar door studenten nog tot nieuwe inzichten gebracht over mijn eigen klaswerking.
  • een ongelooflijk toevallige en fijne ontmoeting met iemand die ik 13 jaar geleden voor het laatst zag, die net daarvoor dit blogstukje had gelezen en dit bijzonder wist te waarderen.
  • een trein met heel wat lege zitjes, die net door zijn vertraging perfect op tijd was voor mij.
  • een smakelijk pak frieten (frituur Jozef op de vrijdagmarkt is echt top!)
  • in tegenstelling tot heel wat collega’s de oudercontacten gisterenmiddag al afgesloten.
  • geen enkel bericht in de mailbox dat me agiteert, integendeel: allemaal bevestigingen en uitnodigingen.
  • Friday Night Lights klaar liggen hebben.
  • Genieten van (de weliswaar laatste bladzijden van) Het leukste jaar uit de geschiedenis van de mensheid van de geweldige Ronald Giphart.

Als ik nu niet goed slaap, weet ik het ook niet meer.

Acties

Information

2 responses

3 02 2012
Ikke

zelfs vandaag geen kou gehad??

5 02 2012
janien

Wat een heerlijke tijd toch! Dat hij lang mag duren. Uw post past mooi bij een gedicht van Tom van Deel dat me te binnen schiet: “Glorie”. – Heb ik het niet ooit eens geblogd? Ns kijken. Hier:
http://janien.wordpress.com/2007/01/25/gedichtendag-koestert-talenten/
où sont les neiges d’antan?

Laat me raden? Mark Stevens? Coïncidentie: waar ken ik de man toch van? (Slecht in het onthouden van namen.) Van presentaties op edudagen? Moet zijn. Van publicaties #onderwijs: zeer zeker.

Nog veel winter- en blogplezier!

Geef een reactie

