Bart inbegrepen

17 09 2012

In volle verkiezingstijd een lift krijgen van een enthousiaste politicus – zijn echtgenote zat weliswaar aan het stuur – betekent in de eerste plaats dat je je een plaatsje dient te zoeken tussen het verkiezingsdrukwerk. Hoe katholiek het kleurtje van de folders ook, ik ben er beleefd in geslaagd ze niet te vertrappelen. Tussen de tronies van weinig karaktervolle  kandidaten komt Bart immers glunderend oprecht over.

De rest van de wagen mocht ik van Thalia geenszins in beeld nemen, gezien de voorbeeldige Haaltenaar van Bart hoopt dat die ook zijn wagen iedere zaterdagochtend met hogedrukreiniger en stofzuiger te lijf gaat.  Bedankt echter voor de omweg, Thaaltje.

Het is uiteraard mijn kleur niet – niets lelijker dan tsjevenoranje – en ik kan ook niet op hem stemmen, maar ik hoop dat als deze stapel kaartjes alsnog verspreid raakt, de boodschap overkomt en Bart op 14 oktober als verkozene uit de bus komt. Succes, Bart!

Acties

Information

6 responses

15 10 2012
Sven

Uit mijn zoektermen maak ik op dat heel wat mensen op zoek zijn naar een overzicht van de stemmen in Haaltert. U vindt dat hier:
http://www.standaard.be/regio/gemeente/verkiezingen-2012/9450_Haaltert/index.aspx

15 10 2012
Lieve

Proficiat voor Bart en dat er in Haaltert iets mag veranderen!

15 10 2012
Herman DV

Ik weet niet of dat aan Bart zal liggen. CD&V zal wellicht in de oppositie blijven! Dat VLD daar ook terechtkomt is eens iets anders natuurlijk.

17 10 2012
andershaaltert

Sven, hier liggen verhalen en filmscenario’s voor het rapen…

18 10 2012
Madame Commentatore

Einde van een tijdperk in Haaltert, een ware omwenteling. Dit kan nog spannend worden. En volgende keer met AndersHaaltert er bij?

20 10 2012
Wakkere burger

Tja, dat komt er van, Mijnheer Michiels, op een debat verklaren dat je een ‘Gentlemen’s agreement’ hebt met de sp.a en terwijl de plaatselijke voorzitter van deze partij niet (h)erkennen.

Zo vreemd toch dat ze ‘het niet verwacht hadden’…

Geef een reactie

