Katrien op tv!

12 10 2006

katrien.jpgVorige week konden we in Vriend of Vijand aanschouwen hoe de sympathieke Katrien weer hevig streed om de overwinning! Na in de eerste aflevering haar behendigheid met de graafmachine bewezen te hebben, mocht ze zich nadien bewijzen op de cyclopiste van het Kuipke. Op een valpartijtje na, dat in werkelijkheid wel iets erger was dan op tv werd vertoond, verliep alles weer gesmeerd. Katrien wist een grote som aan haar potje toe te voegen en speelde bovendien haar irriterende concurrente en huidig recordhoudster naar huis! Zoals Katrien het zelf zegt: ‘Ik ga ervoor gaan!’. 

Uiteindelijk evenaarde Katrien het record in aantal deelnames en verdiende ze … iets van een 4000 euro? We zagen in de laatste aflevering vooral een heel fanatieke Katrien die het spel blijkbaar zeer ernstig begon te nemen. Een heel verschil met de lollige Katrien uit de eerste aflevering. Maar het was goed supporteren voor zo’n waardige kandidate! En ze geeft met haar winst dan nog een feestje ook!


Acties

Information

Eén reactie

7 10 2006
Lies

Katrien op tv, het blijft inderdaad een “strange” gegeven. Haha. Ik ben zelf geen verwoed tv kijker maar voor ons Katrientje wil ik zelfs mijn digibox even aanspreken! In de eerste aflevering zagen we “a girl with a plan” die mooi Nederlands heeft leren spreken. In de tweede iemand die zelfs haar leven op het spel wou zetten om te kunnen winnen! Beide eigenschappen sieren je (maar van dat laatste toch liefst niet te veel)!
Gisteren naar aflevering drie gekeken. Indien ik op voorhand niet zou geweten hebben dat ze doorging, zou ik gezworen hebben dat ze eruit lag! Spanning troef! Ik vond het fantastisch dat diene zelfvoldane vent eruit ging! Hij ging de boel eens regelen maar dat was zonder de vrouwen gerekend! Haha!
Het is zeer leuk en lachwekkend om naar iemand te kijken die je regelmatig in het “echt” ziet!
Hopelijk kan je snel wennen aan het leven als BBGO (Bekende Blosonaar in Gent in Omstreken)!

Katrientje… je komt zeer goed en clever over! Hopelijk heb je in de resterende afleveringen nog veel geld bij elkaar kunnen rapen!

Ik blijf digiboxen tot je van het scherm verdwijnt!!!

Lies

Plaats een reactie